Сабақ барысында тапсырмалар орындалды, «Рухани құндылықтарды» жүзеге асыру, жақсы мен жаманды ажырата білуін бағалау; Жеке тұлғаның жұмсақ қасиеттерін тәрбиелеу, коммуникативті дағдыларды дамыту, топпен жұмыс істеу.
Сабақтың құрылымы қазіргі өзін-өзі тану сабағының мазмұнына қойылатын әдістемелік талаптарға сай болды. Сабақтың әр кезеңі әртүрлі интерактивті оқыту әдістерімен қанық болды, оқу іс-әрекетінің жеке, топтық түрлерін өзгерту сабақта оқушылардың белсенді оқу және танымдық әрекетін қамтамасыз етті. Мұғалімнің оң көзқарасы, мейірімді үні сабақта сенімді қарым-қатынас атмосферасын құруға ықпал етті. Сабақтың моральдық-психологиялық ахуалы топтық жұмыстың нәтижелі болуына, Softskills тұлғалық қасиеттерінің дамуына, коммуникативті дағдылардың дамуына ықпал етті.