Кәсіби модуль бойынша оқытудың нәтижесі-клиенттің күрделі өмірлік жағдайында көмек көрсету және оған қол жеткізу тәсілдерін барабар таңдау. Сабақта біз топпен осы ерекшелікті жүзеге асыруға тырыстық, яғни оған қол жеткізудің тиісті жолдарын таңдауға үйрендік.
Сабақ күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сәйкес жүргізілді.
Бұл тақырып курс құрылымында аралық орынды алады, 3-бөлім. Әлеуметтік жұмыс практикалық қызмет түрі ретінде. Сабақтың тақырыбы практикалық болып табылады және модуль бойынша негізгі теориялық цикл аяқталғаннан кейін оқытылады.
Сабақта келесі принциптер іске асырылды: тапсырмаларды кешенді шешуге бағытталған оқыту принципі; оқытудың қол жетімділігі принципі; білімді, білік пен дағдыларды қалыптастырудың жүйелілігі мен жүйелілігі принципі дұрыс сақталды, қарапайым тапсырмалардан күрделіге дұрыс ауысу таңдалды: студенттерге кәсіби қасиеттерді өзін-өзі диагностикалауға арналған тест ұсынылды.
Осы кезеңдерге сүйене отырып, сабақта технологияларды қолданамын:
O АКТ;
o ынтымақтастық технологиясы, микро топтарда жұмыс істеу;
o проблемалық оқыту технологиясы
o жартылай іздеу әдісінің элементтері
o оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту технологиясының элементтері
o критериалды бағалау тәсілдері.
Сабақта мен критериалды бағалауды қолданамын: оған: алдыңғы тапсырма, кестемен жұмыс істеу қабілеті, топта жұмыс істей білу, кәсіби сипаттамаларды атау, сәйкестік тапсырмасын орындау, кәсіптің негізгі белгілерін бөліп көрсету, алдын-алу шараларын ұсыну, тест орындау кіреді.
Сабақта фронтальды, топтық, жеке жұмыстар қолданылды, қызмет түрлері мен жұмыс түрлерінің өзгеруі қолданылды. Сабақ өте динамикалық деп жоспарланған, ұсынылған жағдайлар микро топтарда жұмыс істеуді ұсынды. Сабақта білім алушыларға тұлғалық-бағдарлы көзқарас жүзеге асырылды: проблемалық жағдайлар мен сәттілік жағдайлары жасалды.
Білім алушылар өз бетінше ойлаудың жақсы деңгейін, жоғары танымдық белсенділікті, материалды меңгеру және пайдалану деңгейін көрсетті. Жалпы, сабақ қойылған мақсатқа жетті, сабақтың барлық міндеттері жүзеге асырылды.